VII edycja szkolenia rozpoczyna się 5 lutego 2018 roku

Charakterystyka

To, co najważniejsze w tym programie, to jego efektywność. Wiedzę, którą przygotowaliśmy, moglibyśmy przekazać Ci w ciągu dwóch dni szkolenia. Jednak wiemy, że w takiej sytuacji często ląduje ona w „szufladzie”. Dlatego opracowaliśmy zawartość merytoryczną  i jednocześnie praktyczne wdrożenie. Dzięki temu poziom wykorzystania wiedzy będzie bardzo wysoki, co z pewnością przełoży się na Twoje wyniki. Cykl składa się z sześciu spotkań i trwa trzy miesiące. Na każdym przepracowujemy kompetencje ważne w pracy handlowca. Po każdym spotkaniu będziesz pracował nad rozwojem tych kompetencji. Będzie Cię w tym wspierał koordynator Akademii oraz osobisty mentor. Program jest tak opracowany, aby uczenie przychodziło możliwie jak najbardziej naturalnie. Spotkania odbywać się będą w tygodniu w godzinach popołudniowych 16:00 – 20:00. Zakończenie Akademii potwierdzimy Certyfikatem. Warunkiem jego uzyskania jest obecność i aktywne uczestnictwo na zajęciach.

Dla kogo?

Dla wszystkich osób związanych ze sprzedażą i obsługą klienta. Z zastrzeżeniem, że są to osoby, którym zależy na poprawie efektów. Jeżeli oczekujesz, że dostaniesz wartościową wiedzę oraz że pomożemy Ci ją zastosować  w praktyce - to szkolenie jest dla Ciebie idealne. Jeżeli jednak myślisz, że sama wiedza bez doświadczenia coś zmieni, to nie zapisuj się - szkoda Twego czasu i pieniędzy…

Czego się nauczysz?

Myślenia, dzięki któremu zbudujesz pewność siebie i osiągniesz ponadprzeciętne wyniki w sprzedaży oraz:

  • osiągania satysfakcji z pracy,
  • umiejętności planowania codziennych aktywności,
  • skutecznego umawiania spotkań przez telefon,
  • poznasz autorską strukturę skutecznej sprzedaży,
  • rozpoznawania motywacji klienta,
  • zrozumienia siebie, swoich deficytów oraz mocnych stron w kontekście bycia handlowcem,
  • rozpoznawania poszczególnych typów klientów,
  • dopasowania sposobu prezentacji do charakteru i typu klienta,
  • „obrony” ceny swoich produktów i usług.

Dzięki cyklicznej pracy – poznasz też ciekawych ludzi – nowe znajomości to zawsze duża wartość.

Otrzymujesz następujące wartości:

- uczestnictwo w szkoleniu,
- zapis VOD z poprzednich edycji na żądanie,
- możliwość konsultacji i wsparcie koordynatora projektu,
- wsparcie osobistego mentora,
- certyfikat ukończenia Praktycznej Akademii Handlowca.

Miejsce spotkania:

Siedziba Szkoły Inspiracji: ul. Ciołkowskiego 24, Białystok

Jak się należy przygotować:

Przede wszystkim należy przygotować się do zdobywania nowej wiedzy - świeży umysł, sprzęt do notowania, nastawienie na rozwój. Dobry nastrój mile widziany na każdym spotkaniu.

"Akademia Handlowca jest "krótkim zbilansowanym kursem, rozciągniętym w dłuższym czasie", co sprawia, że wiedza, którą możesz dostać np. w weekend, jest podawana jak tort, po kawałku. Każdy kawałek smakuje inaczej, dzięki temu przekazana wiedza wypali się w twojej świadomości na bardzo długo. Plusem jest też to, że spotkania odbywają się wieczorami po naszej pracy. Pomyśl: "tajne" wieczorne spotkania, które poprawią twoją komunikację z klientem i zrozumienie go. Nauczą dotarcia do odbiorcy, kontrahenta, dostawcy. Najciekawsze jest to, że ciągłe ćwiczenia i doświadczenia udowadniają, że możesz wszystko to zastosować natychmiast!"

Adrian Jaromiński - właściciel firmy Lunetier

"Szkolenie otworzyło mi oczy na wiele spraw, a przede wszystkim na podejście do klienta. Mega atmosfera podczas szkolenia pozwoliła przyswoić wiedzę szybko i mega efektywnie. Każdego, kto będzie miał kontakt z klientem w mojej firmie, wyślę na to szkolenie OBOWIĄZKOWO".

Kamil Niewiadomski - właściciel firmy Adcraft

"Co zyskałam dzięki Akademii Handlowca? Przede wszystkim nowe umiejętności do pozyskiwania klientów i do pracy z klientem, który jest jednocześnie dla mnie pacjentem. Nie boję się i nie mam problemu z tym, żeby wyciągnąć rękę i prosić o współpracę na profesjonalnym poziomie, i nie wstydzę się swoich usług. Na początku Akademii Handlowca, Leszek zapytał mnie: O czym marzysz? A ja mówię, że: Chciałabym mieć minimum trzech pacjentów dziennie. Teraz mam od czterech do pięciu! Uważam, że warto inwestować w siebie, warto wejść w to głębiej i to jest bezcenne".

Katarzyna Nowak - specjalistka rehabilitacji neurologicznej

Zapiszesz się już teraz, a zdobędziesz wiedzę o tym wszystkim...

Spotkanie #1 - Planowanie aktywności i prezentacja potencjału

Dowiedz się, jak zaplanować tydzień, aby mieć najlepsze efekty. Nauczysz się też przedstawiać tak, aby rozmówca, Twój przyszły klient, zainteresował się Tobą i Twoją ofertą od pierwszej chwili poznania.

Spotkanie #2 - Efektywna rozmowa telefoniczna

Na tym spotkaniu zrozumiesz, jak powinna wyglądać idealnie poprowadzona rozmowa telefoniczna. Poznasz sposób, dzięki któremu klient będzie chciał z Tobą rozmawiać dalej, usłyszeć w pełni Twoją propozycję i umówić się na spotkanie.

Spotkanie #3 - Ustalenie priorytetów zadań

Praca handlowca, poza samą sprzedażą, wymaga planowania: kiedy zrobić ofertę, kiedy zadzwonić, kiedy się spotkać itd. Na tym spotkaniu nauczysz się rozróżniać, które zadania są dla Ciebie naprawdę ważne, a które po prostu pilne, abyś robił przede wszystkim to, co przynosi Ci największe efekty.

Spotkanie #4 - Tworzenie oferty handlowej

Nieważne, z jakiej jesteś branży, w pewien konkretny sposób przedstawiasz swoje produkty klientowi. Na tym spotkaniu odkryjesz na czym polega skuteczna oferta, jak się ją tworzy i jakie ma cechy. Wiadomo przecież, że dobra prezentacja to podstawa ku temu, aby Twój produkt sprzedać.

Spotkanie #5 - Asertywność i argumentacja ceny

To Twój produkt i tylko Ty znasz jego wartość. Spotkanie to pozwoli Ci na ustalenie ceny takiej, żebyś zyskał, a klient nie poczuł, że to zbyt wiele. Poznasz też moc pewności siebie, aby obronić cenę przed obiekcjami. Od tej pory nie będziesz miał problemu z podawaniem ceny Twojego produktu.

Spotkanie #6 - Prezentacja wartości produktu

Klient nie kupuje tego, co jest dobre, ale to, co jest dobre dla niego. Twoim zadaniem jest wskazanie korzyści z używania produktu dla tego konkretnego klienta. Na tym spotkaniu dowiesz się, jak sprawić, by klient widział od razu wartość produktu i wyobrażał sobie siebie, jak już go ma.

Cena inwestycji: 3900 zł netto

Zapisz się na szkolenie - wypełnij poniższy formularz

Wypełnij formularz swoimi danymi kontaktowymi.

Szanujemy Twoją prywatność. Nie wysyłamy SPAMU i nie sprzedajemy Twoich danych osobom trzecim.

100-procent-gwarancji

Dajemy Ci Gwarancję 100% satysfakcji.

W sytuacji, gdy uznasz, że to szkolenie nie spełniło Twoich oczekiwań,
zwrócimy Ci 100% wpłaconej przez Ciebie kwoty.