Szkolenia zamknięte

Rozwiązanie edukacyjne przeznaczona dla osób z jednego środowiska, którzy chcą poprawić wzajemną komunikację i efektywność współpracy. Poprzez zastosowanie formy gry i fantastycznego scenariusza, odkryte zostają najgłębsze instynkty i sposób zachowania graczy. Doskonały sposób na integrację i zrozumienie się zespołów.

Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających innymi i posiadających już pewne doświadczenie. Dzięki niemu możliwe będzie zrozumienie aktualnych problemów, lepsze budowanie planów działania, wzrost efektywności, a także wzmocnienie przynależności lidera do zespołu.

Jak osiągnąć pełną i efektywną współpracę menedżerów z pracownikami? Jak sprawić, by w okresie reorganizacji, jej uczestnicy byli zmotywowani i zaangażowani? To szkolenie jest odpowiedzią na te pytania.

Jeśli zespół jest zmotywowany, a komunikacja wewnątrz niego przebiega sprawnie, to dużo łatwiej jest osiągać wyznaczone cele. Jak taki zespół zbudować? Dowiedz się tego na naszym szkoleniu.

Odpowiednie planowanie i realizacja wyznaczonych zadań to kluczowe elementy budujące efektywność. Wszyscy mamy tyle samo czasu, ale jedni lepiej zarządzają sobą w czasie, inni trochę gorzej. Zobacz, jak robić  to skuteczniej.

Brak codziennego, częstego kontaktu menedżera sprzedaży z handlowcami może spowodować demotywację w zespole. Można temu zapobiec dzięki odpowiedniemu zarządzaniu nimi. Na warsztacie dostaniesz podpowiedzi jak robić to efektywnie.

Nie ulega wątpliwości, że to odpowiedni ludzie stanowią główną siłę każdego przedsiębiorstwa. Tylko jak znaleźć tych najlepszych? To wyzwanie, które czeka każdego menedżera. Możesz temu sprostać, o ile wiesz jak to zrobić.

Negocjacje to nieodłączna część pracy osób zajmujących się sprzedażą. Jak je skutecznie prowadzić? Jak unikać pułapek i trudności? Jak budować trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Odpowiedzi znajdziesz na tym warsztacie.

Wizerunek – zarówno własny, jak i firmy – ma olbrzymią rolę w biznesie. Jak budować go odpowiednio? Jaką strategię promocyjną przyjąć? Czym wyróżnić się na tle innych?

Jak efektywnie przekazywać wiedzę, by dzięki temu poprawiać efekty pracy? Jak w odpowiedni sposób prowadzić szkolenia wewnętrzne? Odpowiedzi znajdziesz na tym szkoleniu.

Jak wykształcić w sobie osobowość sprzedawcy, a przede wszystkim człowieka, od którego ludzie chcą kupować? To główny temat tego trzyetapowego szkolenia, przeznaczonego dla kandydatów na Liderów Sprzedaży.

Najłatwiej zaufać nam komuś, kogo znamy albo komuś, kto został polecony przez naszego znajomego. Jak zadbać o to, by nasi klienci polecali nam swoim znajomym?

Telemarketing, czyli pozyskiwanie klienta przez telefon, to stały, nieodłączny element niemal każdej firmy. Jeśli uważasz, że to nie działa, to być może powinieneś coś zmienić, by były efekty. Telefon to narzędzie, które może zamienić przedsiębiorstwo w maszynkę do robienia pieniędzy.

Jest to idealny warsztat skierowany do wszystkich pracowników odpowiedzialnych za profesjonalną obsługę klienta. To właśnie ten element może wyróżnić Twoją firmę na tle innych i pozwoli wybić się ponad konkurencję.

Jednym z czynników determinujących sukces jest postawa wobec tego, co nam się w życiu przydarza. Dzięki temu szkoleniu uświadomisz sobie, że wyniki, doskonałe wyniki są efektem koncentrowania się na czynnikach, które od Ciebie są zależne – na Twojej postawie wobec różnych rzeczy czy ludzi.

Dzisiejszy świat to przede wszystkim pogoń za tym, co materialne. Mało osób koncentruje się na tym, co naprawdę ważne – na wewnętrznej sile i pięknie. Świadomość swoich mocnych stron i poczucie własnej wartości to gwarancja tego, że będziemy czuć się wspaniale. Dzięki temu poprawa nastąpi nie tylko w życiu rodzinnym, ale też lepsze będą wyniki w pracy.

W jaki sposób profesjonalnie wypaść podczas kontaktu z mediami? To ważny element promocji każdego rozwijającego się przedsiębiorstwa. Media można wykorzystywać do celów marketingowych, ale trzeba robić to umiejętnie.

Jak przygotować wystąpienie w trakcie spotkania firmowego, by nie tylko przekazać to, co ważne, ale również zainspirować pracowników do wydajniejszej pracy? Jak zwiększyć ich poczucie przynależności do firmy? To dwa główne tematy poruszane podczas szkolenia.

Czasem trudno jest rozwiązać problem wewnątrz firmy ze względu na różnicę zdań między pracownikami. To zupełnie normalne. Jednym ze sposobów na poradzenie sobie w takiej sytuacji jest zorganizowanie spotkania moderowanego.