Profesjonalna Obsługa Klientów

„Jeśli pragniemy, żeby nasi pracownicy zwyciężyli w grze w świetną obsługę klientów musimy nauczyć ich, jak w nią grać.”
Ari Weinzweig

W gospodarce, w której panuje coraz większe współzawodnictwo o pieniądze klienta, świetna obsługa może naprawdę odróżnić przedsiębiorstwo od jego konkurencji. To szkolenie przygotowujemy z uwzględnieniem doświadczenia uczestników oraz specyfiki branży, w jakiej świadczysz usługi Szanowny Kliencie.

Efektem szkolenia jest zdobycie i poszerzenie posiadanych już umiejętności profesjonalnej obsługi w zakresie budowania zaufania i satysfakcji klienta, rozwój umiejętności reagowania na trudne sytuacje w relacji z klientem oraz sposoby radzenia sobie z nimi. Istotną kwestią wypracowywaną na warsztatach jest także zdobycie umiejętności asertywnej odmowy – tak niezbędnej dla budowania zaufania podczas udzielania klientowi niepopularnych informacji.

Co będzie możliwe po tym szkoleniu?

  • profesjonalna obsługa klienta w taki sposób, by do nas wrócił i nas polecał,
  • zbudowanie lojalności klientów,
  • stworzenie profesjonalnego wizerunku,
  • wyróżnienie na tle konkurencji.

Masz pytania? Pisz lub dzwoń śmiało

biuro@szkolainspiracji.pl – tel. 792 92 92 92

lub zostaw nam wiadomość, a skontaktujemy się z Tobą w przeciągu 24h.