1. Strona główna
  2. chevron_right
  3. Szkolenia
  4. chevron_right
  5. Szkolenia otwarte
  6. chevron_right
  7. Support manager

Support manager

Support manager

warsztat pogłębiający umiejętności managerskie

Warsztaty będą przydatne dla:

null

managerów

null

właścicieli firm

null

liderów

null

coachów i trenerów

Oto umiejętności jakie zdobędziesz w trakcie warsztatów:

null
nauczysz się umiejętnie inspirować i motywować zespół
null
zwiększysz jakość swojej autoprezentacji
null
trwale rozwiążesz problemy, dzięki zaspokojeniu potrzeb wszystkich stron konfliktu
null
zaczniesz aktywnie słuchać swoich podwładnych
null
odkryjesz, jak wprowadzić w zespole konstruktywną rywalizację
null
wypracujesz sposób kontroli emocji i ograniczenia stresu

Zdobyte kompetencje przełożą się na:

Dobra komunikacja ułatwi współpracę, dzięki czemu zmniejszają się koszty działalności.

Ta cecha umożliwi szybsze wykonywanie zadań z lepszymi efektami.

Mniej czasu na jeden projekt – więcej realizowanych zadań, dzięki czemu lepszy wynik finansowy.

Zgodna współpraca w zespole, zbudowana na wzajemnym szacunku, przyczyni się bezpośrednio do zwiększenia produktywności pracy.

Jednym z najważniejszych czynników wpływających na przewagę konkurencyjną jest efektywność pracy. Ta z kolei jest tym większa im bardziej efektywny jest sam pracownik.

Pracownicy nie będą pragnęli zmieniać swojego miejsca pracy i uciekać do konkurencji, dzięki temu w Twojej firmie będą sami profesjonaliści.

Program trzech zjazdów

Sobota 10.00-18.00

  • Coaching, Mentoring, Consulting i Trening – różnice i podobieństwa oraz wybór właściwej drogi
  • Struktura sesji Coachingowej

Przerwa obiadowa

  • Niezbędne kompetencje i postawa w stawaniu się skutecznym coachem
  • Ustalenie celu i kontraktu sesji coachingowej

Niedziela 09.00-15.00

  • Praca na zasobach klienta
  • Umiejętność słuchania klienta na wielu poziomach, umiejętność odróżnienia prawdy od tego co dobrze brzmi

Przerwa obiadowa

  • Diagnoza Timeline klienta
  • Usuwanie barier powstałych w wyniku doświadczeń klienta

Sobota 10.00-18.00

  • Udzielania bezpośredniej informacji zwrotnej dotyczącej stanu aktualnego
  • Praca z systemem wartości i przekonań pracowników

Przerwa obiadowa

  • Ustalenie właściwej hierarchii wartości pracowników
  • Budowanie zasobów niezbędnych do realizacji celu zespołu

Niedziela 09.00-15.00

  • Modelowanie pożądanych umiejętności
  • Wzmacnianie faktycznych zasobów klienta

Przerwa obiadowa

  • Ustalanie priorytetów i kryteriów działań
  • Generowanie czynników motywujących do zmiany

Sobota 10.00-18.00

  • Praca z oporem i niechęcią. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy
  • Stworzenie misji i wizji rozwoju pracownika

Przerwa obiadowa

  • Tworzenie planów realizacji i usuwanie mentalnych przeszkód
  • Asocjacja i dysocjacja w budowaniu adekwatnych emocji

Niedziela 09.00-15.00

  • Praca na wszystkich możliwych poziomach zmian
  • Siła pracy z intencją

Przerwa obiadowa

  • Sprzedaż i promocja usługi Coachingowej
  • Kodeks Etyczny Coacha
  • Sesja zdjęciowa

Dlaczego warto?

  • skrócisz czas realizacji projektów Twojego zespołu;
  • zmniejszysz koszty związane z zatrudnieniem nowych pracowników;
  • zmniejszysz rotację pracowników;
  • zwiększysz produktywność swojego zespołu.

Zalety szkolenia

  • Lepsze relacje z bliskimi – dowiesz się, jak można komunikować się w sposób bardziej efektywny
  • Jasne Precyzowanie Oczekiwań – poznasz prosty schemat rozmowy, którą możesz prowadzić ze swoimi bliskimi, aby Twój przekaz był zrozumiany, a oni skorzy zaakceptować to, o co ich prosisz.
  • Poprawa efektywności – nauczysz się, jak rozsądnie gospodarować swoim czasem i jak wyznaczać priorytety
  • Zadawanie odpowiednich pytań – bez właściwych pytań nie ma właściwych odpowiedzi, a jeśli nauczysz się zadawać dobre pytania, to w odpowiedzi znajdziesz rozwiązanie
  • Poprawa efektywności zespołu – dowiesz się, jak poprawić pracę swojego zespołu, aby plan był wykonywany zgodnie z założeniem i wszystko było na swoim miejscu.
  • Jasne Precyzowanie Oczekiwań – poznasz prosty schemat rozmowy, którą możesz prowadzić z podwładnymi, aby Twój przekaz był zrozumiany, a oni skorzy zaakceptować to, o co ich prosisz.
  • Lepsze zarządzanie aktywnością w czasie – nauczysz się, jak rozsądnie gospodarować swoim czasem, jakie zadania powinieneś wykonywać osobiście, a które powinieneś delegować.
  • Większe zrozumienie podwładnych – odkryjesz, jak powinieneś się zachowywać, byś nie musiał rozwiązywać każdego napotkanego problemu w firmie, a Twoi ludzie wspierali Cię swoją opinią i gotowymi pomysłami.

Uzyskasz certyfikat

Uzyskasz również certyfikat potwierdzający Twój udział w szkoleniu. Poświadczy on o zdobyciu umiejętności coachingowych, niezbędnych w pracy managera.

Dzięki tej gwarancji, w połączeniu z nowymi umiejętnościami, klienci i współpracownicy nie będą mieli wątpliwości odnośnie Twojego profesjonalizmu i poważnego podejścia do tematu.

Najczęściej zadawane pytania

Zadaniem coacha jest przeprowadzanie coachingu, czyli procesu, który ma na celu pomoc pojedynczym osobom lub organizacjom w przyspieszeniu tempa rozwoju i polepszeniu efektów działania. Coaching to coraz bardziej popularna w Polsce forma wsparcia pracowników, bardzo mocno rozpowszechniona na Zachodzie – przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych.

Zaplanowaliśmy trzy zjazdy weekendowe – po to, by dawka wiedzy była rozłożona w czasie, a pomiędzy kolejnymi spotkaniami tą wiedzę stosować w praktyce i zobaczyć, jakie daje to efekty.

Terminy zjazdów: do ustalenia
Godziny: w soboty 10:00-18:00, w niedziele 9:00-15:00.

Zwykle rezultaty szkoleń u Lechosława są bezcenne, więc nie powinno się w tym przypadku mówić o cenie tylko o inwestycji. Inwestycji najcenniejszej z możliwych – inwestycji w siebie. Jej wartość wynosi 1900 zł netto. Płatność możemy rozłożyć na raty – ustalamy to indywidualnie.

Wystarczy, że dokonasz płatności online poniżej lub zatelefonujesz pod nr tel. 792 92 92 92

Poznanie tajników bycia profesjonalnym coachem odkryje przed Tobą możliwości prowadzenia innych w stronę rozwoju, na czym będziesz mógł dodatkowo zarobić. Z tego powodu otrzymujesz od nas:

  • Profesjonalną sesję zdjęciową przeprowadzoną przez współpracującego z nami fotografa, który zadba, by Twoja prezencja w nowej roli – coacha, wzbudzała zaufanie i przyciągała klientów. Sesja odbędzie się na ostatnim spotkaniu, więc przygotuj się tak, jak chcesz się prezentować.
  • Dodatkowo stworzymy dla Ciebie stronę internetową, na której znajdzie się wyjaśnienie, czym jest coaching, prezentacja Ciebie oraz korzyści, jakie wiążą się z przeprowadzeniem przez Ciebie coachingu. Dzięki temu od razu po zakończeniu kursu możesz zdobyć swoich klientów.

Miejsce szkolenia

Szkoła Inspiracji powstała w 2006 roku z inicjatywy Lechosława Chaleckiego. Głównym naszym przesłaniem jest inspiracja do ulepszania samego siebie, aby z dnia na dzień stawać się szczęśliwszym i spełnionym człowiekiem. Większość spotkań odbędzie się w naszej siedzibie:

  • Szkoła Inspiracji
    ul. Ciołkowskiego 24
    15-245 Białystok

Masz pytania?

Kurs poprowadzi

Lechosław Chalecki

Autor książki “Potęga Życia – 6 strategii dobrej zmiany, które uczynią Twoje życie lepszym”. Doświadczony przedsiębiorca, coach, trener i mówca motywacyjny.

W 2006 roku stworzył Szkołę Inspiracji, aby dzielić się z ludźmi wiedzą i doświadczeniem, jakie zdobył na stanowisku dyrektora zarządzającego sprzedażą czołowej instytucji finansowej. Osobiście przeszkolił kilka tysięcy osób w procesie szkoleniowym i kilkaset w indywidualnym coachingu.

Lechosław stworzył wiele wartościowych programów szkoleniowych, m.in.: Master Life, Pełnia Kobiecości, Sprzedaż przez Osobowość, Klient – Twój Kapitał, Akademia Handlowca, Akademia Lidera, Efektywność Lidera, Support Manager, Jasna Strona Mocy – kurs Neuropsychologii oraz Centrum Sedna.

Zapisz się na kurs „Wystąpienia publiczne”

    Wypełnij poniższy formularz.


    Skontaktujemy się z Tobą i przekażemy szczegóły

    * Zarezerwuj swoje miejsce zadzwoń do nas 792 92 92 92 lub napisz biuro@szkolainspiracji.pl

    Opinie uczestników poprzednich edycji